long time.

jaha, kicka igång bloggen igen kanske? får se hur länge detta håller :O
Lovade uppfrächning av bloggen men ett ord ... ORKA.
Iaf.
Johansson är hemma på visit i vinghåla. Härligt! som jag saknat henne! min böna och min bästa vän.
Flytten till vingåker har även ägt rum ch jag håller på att bo in mig. Vissa dagar så går jag och undrar när jag ska åka "hem" men tror att det släpper då vi får ordning mer på rutiner och inredningen etc.
En vanesak för båda i guess.
mer då? snart kommer fina jess och r:s bebis at anlända och vi väntar med spänning på att se vem som bot därinne. Fler som väntar bebis e manchester och kikkan. stort grattis till er. Kan inte hjälpa att det suger i bebistarmen när alla runt om kläcker ur sig ungar men nöjer mig med att snusa på alla underbara kids för tillfället ;)
Skolan trallar på men oj vad det e segt nu. hittar hela tiden på ursäkter för att plugga lite och göra annat. Ska bli skönt med sommaruppehåll kan jag lova.
nehe det va väl lite update iaf....
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0