Det närmar sig....

 I söndags knatade jag in på mitt 27 år ochh det firades med fest dagen innan. Många fina kom och alla verkade ha trevligt. På söndagen så vankades det kalas i valla hos fina kikki för att tim fyllt år.Måste uttrycka mig om att jag tycker det e fördjävla dåligt när man som vän "glömmer" bort någons barns kalas oxå.Helt otroligt vad folk kan ha kasst minne,och då kommer detta även från mig som e sjukt dåligt på att minnas saker.iallafall...Vi stannade väl en timme innan det vart dags att åka och jobba ett par timmar. Härligt att få jobba, verkligen bra att få komma in i rutinerna.
 
Det som närmar sig med stormsteg är samboskapet och jag kan inte göra annat än att toklängta.
Och nu när vårkänslorna spritter i kroppen så längtar jag ännu mer. Och han jag ska bo med gör sitt bästa för att underhålla dessa känslor för just nu känns det bara alldeles för bra och detta är något jag tänker njuta av.

Mitt magsår har även kommit tillbaka.Efter helgens festligheter så vart jag på måndagen illamående,yrslig fick hög feber och extrem magvärk vilket resulterade i att jag bara hann jobba 2 ynkliga timmar:( men men nu är Omeprazolen inhandlad och nu ska det kureras samt så ska det planeras en hälsosammare kost framöver, dock inte för viktnedgång, är relativt nöjd med att vågen visar 60 kg utan då mest för magen skull som inte mår som den ska just nu.

Mer då? finaste johansson har varit hemma här och åkte idag. längtar jämt jättemycket tills vi ses igen för jag känner att med henne är allting så jäkla lätt att prata om. finns inget som är knöligt.
 Nu väntar disken, sen erik och mackan och så sova. Imorgon väntar skola igen.
Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0