utelek ab

Idag verkar det mest bli utelek.
träffa anna o kidsens kusin tildelin samt tänkte snusa lite på deras senaste tillskott oskar :) mys!
Inatt var första natten barnen sov nere i eget rum på bottenvåningen i gula huset. tidigare vid övernattning har dom sovit med mig i Hs säng med inatt så fick dom sova själva(lite för att vänja in). det gick bättre än väntat då jag trott jag skulle få springa upp o ner hela natten men dom oliver vaknade bara klockan 3 inatt o då somnade jag om med dom där nere.
Så ja bättre än väntat:)
Oliver verkar trött för han sover fortfarande(!) kl är nu 08.40... nova kikar på tv o jag sitter här o sörplar te. men ska väl ta en vända i karlns kök med att styra upp diskmaskin etc sen väntar massa utebus.
Och det snöar och snöar bara ännu mer. helt galet.
undrar hur mkt mer det ska komma nu!

Nästa vecka börjar jag plugga igen.Ända upp till lövåsen ska jag ta mig.skaplig bit att gå så rätt skönt när man är "barnfri" första veckan så man själv kommer in i rutiner.
Nehe om man skulle ta lite mer te o så försöka få liv i lillskiten...
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0