testing testing.....

Vilken svordom använder du mest? men vafan!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?oftast 06.30

Var köper du dina matvaror ifrån?Willys eller ica

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?oj svårt,
under alkopåverkan vill jag nog vara med annars tar jag helst kort:)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Lägga pengar på ett körkort.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja
När var senast någon stötte på dig?
Oj.. nånmånad sen när jag va ute med min kusin.

Vad åt du till middag senast? En felix paj ost/skinka

Kan du vissla? det kan du ge dej på.

Tittade du på tecknat när du var liten? Eee ja!

Äger du några popband t-shirts? nej men på ett skolfoto har jag spicegirls tröja haha

När flög du senast?Aldrig

Pratar du några andra språk?Engelska

Har du gråtit offentligt?Ja

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag skulle gärna tatuera in fågel fenix

Vad har du med dig in på bion?Ett trevligt sällskap

Vad har du för väder? Sol men snö

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi

När sov du senast på golvet?När jag va gravid,orkade inte resa mig så somnade där.

Vilken är din favorit drink?Piggelin

Gillar du din boendesituation?Ja men snart blir det bättre:)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?6-7 helst

Är dina dagar fullbokade och stressiga? kan jag inte påstå

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hehe ja

Hur gammal blir du nästa födelsedag?27

Tror du på liv på andra planeter?nja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?Imorgon är en ny dag,det kommer bli bra.Allt löser sig till slut.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?Absolut

Tycker du om att krama folk?ja:)

Äger du en digitalkamera?Ja men den e trasig:(

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?Robyn och grynet

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?Ibland,men mitt minne är bra men kort så är jag arg så glömmer jag bort det efter ett tag.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?Nej

Är du mörkrädd?Lite

Tre saker du alltid har med dig?Lypsyl mobilen plånboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0