snart så...

Ja då va det officiellt på fejjan att lägenheten är uppsagd.Och som jag längtar!
snart så är "livet i en väska" som bortblåst och det är något som jag verkligen tycker ska bli skönt.
Att få ha alla saker på samma ställe. Att få vara nära.Att få ta vårat förhåhande till nästa steg.
can't  wait.

Skolan flyter på.Jag som i gymnasiet inte hade en uns av motivation(därav dom sugiga betygen!) jobbar nu ist arslet av mig.Uppgiften som skulle varit klar V.6 är färdigskriven och ska bara finputsas på innan den ska lämnas in.Sweet! nöjd över mig själv.
Även nöjd att jag konfronterade min f.d chef som var grinig sedan 2009(säkerligen sedan innan med) och gav mig inte förrens jag fick svar och fick försvara mig.Imorgon ska jag följa upp och se om det blivit förbättring.
Note to self : ibland kommer misstag tillbaka och biter dej i arslet,men man ska alltid stå på sig!

Helgen är på intågande och en tur till Gustavsvikbadet står på schemat.Det hoppas vi går vägen för det skulle va najs :) tror alla behöver leka av sig.Förhoppningsvis får vi fin sällskap av kikki o&co samt emma med familj.Härliga helg!

För övrigtlängtar jag till månad MARS.Mycket kul som händer och många fina människor ska samlas...

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt för er! Jag längtar också bort från "livet i en väska" - spyr på det snart. Nu när katterna har flyttat känns det inte rätt här hemma längre, så den definitiva flytten för mig får gärna ske så fort som möjligt nu. Allting hänger på Andreas bror eftersom han så olägligt bokade en resa 2 v till Thailand i början av februari...

2011-01-27 @ 16:57:18
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: johansson

längtar också till mars. ett tips, håll i badbyxorna när ni åker den där på bilden, talar av egen erfarenhet.

2011-01-27 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0