Om att välja rätt.

Jag gör det som jag tror är bäst för mina barn just nu.
Jag vet inte om det är det som är det bästa i längden. Men hur ska man veta det?
Man får gå på magkänsla.
Och ja jag förväntar mig nästan folks åsikter och att det kanske på något vis ses egoistiskt.
När jag var liten flyttatde jag mycket.massor.mest. Så det jag inte vill för mina barn är flytt och uppryckning av skola o vänner etc.
Jag vet inte om det är rätt att inte rycka upp dom. Jag vet inte om det är rättvist mot någon av oss att vi kommer träffas mer sällan.
Men jag vet att det här är det jobbigaste jag gjort. Att jag aldrig ifrågasatt mig själv så mycket som nu.
Men just nu ser jag som att detta är det som är "lättast" för dom.  Att dom får ha kvar sina vänner sin "fasta" punkt och vad det nu innebär.

Och jag älskar mina barn över allting.Det kan inget ändra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0