januari börjar året.

Ja nästan halva januari har passerat och jag gillar det nya året.
Det flyter på så som jag vill och ingen större känslomässig kris eller annat so far;)
Helgen som passerade spenderades i Vingåker.
Men på lördagen stuvade vi in barnen i bilen och tillsammans med Matte,Emma och lilla Alice så begav vi oss mot Örebro och Busfabriken :) Jag Henric och Oliver hade inte varit där förut.Det var jättekul,och  det kommer definitivt bli fler trippar dit. Barnen lekte av sig och jag kröp runt där i utrymmen inte anpassade för vuxnas bakdelar så efter ett par timmars lek så var jag även en par jeans fattigare,haha kan inte annat än att skratta åt att det hördes ett kras o så va sömmen bak sprucken från gren till bakficka:D TG för att jag hade ett låååångt linne på mig så att det inte syntes.Lätt värt det och den bjuder jag på.
Kvällen avrundades med tacos,wii och shrek 4.Mys och precis som jag tycker det ska vara på helgen.
Vilket bara gör att jag längtar ännu mer efter sambolivet nu och majmånad kan inte komma fortare :)


Första "skol" dagen är även avklarad.Efter att ha missat uppropet för att jag inte läste ordentligt på lappen men gjort om o gjort rätt dagen efter så var jag på igen. Så nu  ska jag bara byta klass för att jag inte vart placerad i distansgruppen från börkjan men på onsdag kör vi igen o då hoppas jag att allt bara flyter på som det ska med alla poäng uträknade o att csn inte ska knöla för mycket:/

Imorgon väntar en arbets intervju i vingåker för ev. timvik. vore najs att ha sommarjobbet klart :)
*hoppas hoppas*

Lämnar er med lite musiksom gått varm här hemma.
puss!

Christina Aguilera – All I Need

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0