jan 23

Trött som ett as och klockan e bara 21 strax... men tänker iaf gå och sova snart.
Imorgon väntar tvättning och massa  ärenden.
Helgen spenderades i vingåker med älsk.På lördagen lagade maps massa god mat till alla. supertrevligt och supergott var det som vanligt när han e i köket :) precis som min karl när han med är i köket,det blir liksom alltid gott. Jag o andra sidan har väl med mina stunder men njae,dom kommer väl inte så ofta. Dock är det roligare att laga mat till andra än till sig själv bara så ju fler desto bättre. Har man desutom redskapen och yta att röra sig på blir det bättre.
lite film har med huvvits med. I lördags såg vi Get him to the greek . Sett den förut men den e mycket bra och rolig. Sen när jag kom hem så slängde jag mig i soffan och såg Easy A och The blind side.
Alla filmerna ärså värda att se.

      


I veckan som kommer ska även lägenheten sägas upp,saker sorteras,studiebesök utföras och på onsdag väntar brandutbildning på brandstationen. Behöver jag säga att det ska bli mycket trevligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0