it's all about the hair.

Kort.Långt.Rött.Blondt.Brunt.Lockigt.Rakt.Mittbena,snett och lugg.
Jag genomåren har frisyrerna vart många,likaså färgerna och formerna.
När jag och johansson kikar igenom kort brukar vi nog enasom att jag är den som bytt frisyr flest gånger.
Jag har så svårt att bestämma mig.
Och nu börjar jag tycka att det ska klippas o fixas snart igen.o vad e bättre inspiration än att gå igenom en drös med bilder på frisyrer o så som passerat.(både bra ochmindre bra och riktiga va-fan-tänkte-jag-där frisyrer).
Dessutom bjuder jag på att dom flesta korten e tagna ur antingen ego-vinkel eller rund under foten vinkel:)


Vill ni e det ju kul o höra vad som ser ut som faan o vad som e bättre;)

Kommentarer
Postat av: johansson

jag tycker du är finast i den näst sista bilden, de röda. annars så är favoritbilden den med glassen, hahaha, många minnen man har och inte har från den kvällen hahahaha. men egentligen vad spelar de för roll vad du har för friss, vi är ju alltid dom snyggaste.

2011-02-01 @ 11:53:37
Postat av: Mia

Jag håller med Johansson - den näst sista bilden med rött hår och lugg är grymt snygg!!

2011-02-01 @ 16:47:43
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag gillar nr två (hoppas de är i samma ordning i min telefon som på riktigt)

2011-02-01 @ 16:48:59
URL: http://Fhinn.wordpress.com
Postat av: f.

tack söta ni e. ja lite beslutsånget.trivs ju bäst i det röda. vi får se när det blir dax för förändring. och ja johansson många minnen man har och inte har :D

2011-02-02 @ 12:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0