dag 4

Vad är kärlek?


Jag har avvikit från listan ett tag men nu så e vi back on track.
Kärlek.Ett ord som kan få varje människa glad.Om det är lycklig kärlek vill säga.
kärleken är den starkaste drogen av alla.
För mig är kärlek ett livselexir.
kärleken jag har för mina vänner går inte att beskriva.
Mina vänner är min familj.
När jag behöver domfinns dom där.och jag för dom.
Kärleken jag har för mina barn är utan gränser.
Dom är dom mest ljuvliga och det är som om dom alltid funnits med mig.
Jag älskar dom såmycket och ord finns inte till.Dom är mitt blod.
Sedan föälskelsen.Kärlekssaga.
Han somjag inte letade efter men som fick mig öppna ögonen.
Han som har så mycket respekt och som har det jag behöver,ett stort hjärta.
Han har mitt hjärta,jag e så kär.

Så för mig är kärlek en stor del.Något av  det viktigaste.
Oavsett om det är kärleken till vänner,barn eller en partner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0