akvarell.vs grå massa

Den gråa massan utanför smälter sakta.
Pekar mitt fulatse fnger till världen utanför.
I hjärtat exploderar akvarell färger och lyckoruset i kroppen är underbart.
Trots att allt är snö och grått o fult ute har jag kroppen full av vårkänslor.
Han som håller mitt hjärta får mig må så bra.
Vill inte veta vart jag skulle vara utan hans andetag.
Kär är vad jag är.


Och förkyld som ett as:/
Inte att skylla på honom utan snarae dom små kopiorna av mig som smittat sin mamma.
Det va inte utan stolthet som oliver sa att "kolla massa snor!" när han typ snöt sig i min tröjärm häromdagen.
Härligt.

Förövrigt ringde världens otrevligaste kärring från viadidakt igår och det enda hon måste ha älskat va sin egen röst.
Hon kläckte tillomed ur sig "dina åsikter kan du behålla för dej själv dom vill inte jag höra".
störd i huvudet va hon. Hoppas innerligt att alla misstag går att räta ut och att csn inte gör så jag måste betala tillbaka pengar.Allt pga att jag inte fått rätt information o därmed visade det sig att jag läst 50 poäör lite under hösten som gick.Ledsen va jag och som tur är har jag min böna johansson som stöttade mig o fick vara axeln jag grät på.Hon e fin hon o jag mår ju så mkt bättre av att prata med henne.

Nu väntar en solokväll i sängen med film.precis som igår.
hoppas alla har en fin helg.
puss


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter helt underbart och jag är så glad för din/er skull angående de fina akvarellfärgerna! Viadidakttanten däremot kan ju ta sig nånstans... Människor som lider sån brist på social kompetens och mänskligt bemötande borde fan inte få jobba på såna ställen. Fuck them, rent ut sagt!

Kram och trevlig helg vännen! By the way, vi ses på tisdag morgon om det är du som lämnar ;)

2011-01-08 @ 19:00:45
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: johansson

jag finna alltid de vet du. synd bara att de är så långt mellan oss. saknar dej

2011-01-08 @ 19:06:10
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

5 myror är fortfarande mindre än 4 elefanter (:

2011-01-08 @ 19:43:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0