Redan torsdag.

Torsdagen kom snabbt. Sista dagen denna vecka barnen är hos mig.
Men som alla andra kvällar denna vecka e jag helt slut. Igår myste vi i soffan med semlor o bolibompa. Lite vardagsmys med mina fina hjärtan.
Passar på med sånt för det blir inte mycket av det sen.
Sen när jag flyttar och vi beslutat att dom ska gå kvar i sin skola/dagis här. Så dom kommer vara hos sin pappa i veckorna o hos oss på helgerna.
Jag tror att det kommer vara jävligt i början men kanske bra i längden.
Man vet aldrig innan hur allt ska bli. Jag hoppas det blir bra.
men lite ångest har jag. Kommer sakna det där vardgs sakerna som hur skoldagen varit,vad dom lekt etc. Det e ju inte samma sak att ta det över telefon precis.
Intalar mig själv att det blir bra. Detblirbradetblirbradetblirbra.....


Samtidigt så längtar jag efter samboskap o en ny del av vårat förhållande.Det är spännande och läskigt på samma gång. Lite svårt att beskriva. Men jag längtar iaf...

Kommentarer
Postat av: Anna

det hade aldrig mitt modershjärta klarat av att vara så mycket från barnen. men det är tur att vi alla är olika. lycka till med ditt nya liv. hoppas du får all lycka du önskar dig.

2011-02-23 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0