superbowl

Dagarna som gått har varit både bra och dåliga.
Mina känsliga hormoner har mest löpt amok.Upp o ner har humöret varit. Mest ner,mycket gråta har det blivit.
Men med lite bättre kommunikation och så så tror jag allt löste sig. Det som känndes mest jobbigt iaf.
Så jag tror jag börjar komma tillbaka till mitt gamla jag igen.
Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner som jag har. Dom har en förmåga att säga presis rätt saker.

Inatt så är det superbowl.Just det ja,INATT. jag ska till vingåker o hålla karln sällskap genom det.Tycker ändå det ska bli najs. Men tror jag kommer va aptrött imorgon dock. Tror det slutar 4.5 imorogn bitti :0


Imorgon väntar första inskolningsdagen på mitt förhoppningsvis nya jobb. Ska vara därmåndag kväll och tisdag fm. Efter det bestäms det om jag får fortsätta. Vilket jag verkligen hoppas på.Vill ju verkligen ha det. Det ligger liksom 5minuter från huset. det vore så bra om jag fick det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0