alla jävla hjärtans dag.

Imorgon är det dags igen.
Det finns 3 saker på året jag ogillar starkt.
Påsk,att fylla år och alla hjärtans dag. Alla jävla hjärtans dag.
I mina ögon är det en plojgrej som media kommit på för att sälja massa skit.
Nu tänker ni att jag e bitter för att jag aldrig fått blommor på alla hjärtans dag eller nåt men icke.
Jag har blivit uppvaktad. Jag tycker bara det e så tråk att det ska krävas en speciell dag för att man ska uppvakta varanndra. Och ja jag har möjligtvis fixat något till min karlakarl imorgon,bara för att jag e en hopplös romantiker.Kan inte låta bli liksom.Men jag tycker att man absolut ska ta vara på alla andra 364 dagar på året och uppvakta varanndra. det uppskattas väl mer om man får något kärleksbevis en vanlig onsdag än på alla hjärtansdag. faan va bitter jag låter.
Tror mina hormoner e lite upsidedown. Om man nästan gråter till emil i lönneberga då e det väl inte som det ska?
Jaja nu när jag spytt galla på morgondagen så över till annat.
Helgen i övrigt var lugn. Medans andra uppdaterade sina fb statusar med "nu blir det öl" eller utgång!" så hade jag en softish helg med barnen framför film och med en stor popcorn skål.Det e mys.
finbesök av jessica i freag hann också med. Vackrase essica med en växandemage,hon e så fin där hon går i väntans tider :)
I fredgas kväll vart det även "drak tränaren" och mys medälsk o barnen.
Även herr ryngberg med barn hittade hit i lördags o paj samt ugnsstekta äpplen med glass serverades.
Imorgon är det som sagt måndag oc back on track med skola dagis och ja,alla hjärtans dag :)



Kommentarer
Postat av: johansson

jag håller med dej. alla hjärtans jävla dag. jippon. men de är väll så att vi måste påminnas att säg till varanndra hur mycket vi tycker om varann, eftersom vi inte kan göra de dom andra dagarna på året. inte ens träningspassen på mitt gym får ha sina riktiga namn i morron. i morron ska jag gå på fight for you love istället för bodycombat.

2011-02-13 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0