måndag då.

Dagen som varit är snart över.
Den har varit bra.Och lång.
En tur med ett vackert par,dom 2 som jag ärligt avundas för dom är så perfekta för varanndra.
Skulle inte kunna tänka mig den ena utan den andra,som stöpta i form är dom för varanndra.
Och han som håller mitt jhärta,som under dagen till o från tog min hand och kysste den.
Och fick mitt hjärta slå volter.Precis som för 10 månader sedan.

Och så nu när dagen snart är slut.
Och mina tankar och funderingar försöker komma överens med hjärta och hjärna,då det dunkar bakom ögonlocken.Då försöker jag tänka på det fina.Njuta av det som är och inte kräva mer just nu.
Jag är nöjd.
Som jag älskar honom.....


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som om du har haft en riktigt fin dag! Det är tur att ödet för människor samman på detta underbara sätt, som får det att verka både förutbestämt och skapat för varandra. Denna kärlek, denna kärlek - aldrig får man nog! <3

2010-09-20 @ 23:23:44
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0