it's all good.

Kär och på måndag startar skolan :)
ska bli skönt att börjar studera igen.Äntligen ser jag framför mig hur framtiden kan se ut och inte längre en slags ovisshet.
Gårdagen spenderades mestadels hemma hos maps.Teoch lite lek på datan och en frukost på joans.
På kvällen kollade jag och baby klart på starwars filmerna(dom gamla,den första o den andra) nu e det bara den sista kvar innan jag e fullärd ;)
Idag ska det iväg mot röstlokalen hemma och hoppas att hela svenska folket röstar dom också.Annars kan man inte komma o gnälla om "det borde va såhär ist".
Ikväll så ska jag o karln hem till fina familjen ryngberg och kolla på fotboll samt äta lite.
Mycket trevligt:D perfekt avslut på denna helg som förövrigt bara varit lugnt och skön.


hoppas alla andra fått en lika bra helg!
:-*

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en fin helg! Själv är jag hemma igen och saknar redan sambolivet så det gör ont. Allting kändes så rätt och naturligt och det hyser verkligen goda förväntningar inför framtiden!

Puss o kram!

2010-09-19 @ 11:30:20
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0