.......

Igår skrev jag min första uppsats jävel på år o dagar.
Och eftersom jag och datorer inte brukar vilja samma sak så idag när jag skulle spara mitt andra arbete tänkte jag att eftersom dom ändå hör ihop att "klart jag kan spara den i samma fil".Trögast ever kan jag säga.klickar glatt ja på frågan om jag vill ersätta filen som redan har detta namn.Inser i samma sekund jag klickat ja att gårdagens uppsats e putsväck då eftersom nya arbetet hamnade där.
SMART.SE.....så va bara att sitta ner i godan  ro o skriva om allt.
Hur är det med humöret då?
Jodå, käkade lunch med världens bästa mange sen så vart väl resten av dagen helt jävla åt helvete.
Så här känns det alltid som det är.
1 steg fram och så 2 steg bak.Fast nu känndes det mer som 3 eller 4 steg bakåt.
Och den söta flickan som e kareokedrottning säger att jag ska inte tänka på allt utan koppla bort,o jag vet att hon försöker dra upp mig när allt känns hopplöst men jag kan inte låta bli att tänka o fundera o så blir det ju såklart värre:(
Nu fick jag iof svart på vitt det jag funderat på oc kanske hade jag hellre vart ovetande och kanske så kunde jag låtit bli att kasta ur mig allt men det bara blir så.En liten sak o så öppnas pandoras ask o så kommer allt ur mig.
För jag kan inte njuta av det som är.Mycket vill ha mer som vill ha mest.
Jag e fucking hopplös.Jag kanske kastar mig in i saker för fort.
Eller är det inte så det ska vara?
jag e hopplös.
Det bästaste på hela denna dag är iaf att mina underbara barn kommer hem redan ikväll.
Jag älskar dom så mycket,och dom är så saknade när dom inte är hemma hos mig.
Kramkalas ikväll och imorgon är det en ny dag har jag hört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0