upp i ottan eller nåt

ja klockan står på 07.18 nu.
Det e väl i ottan va?
Ville ligga kvar i den varma sänegn men karln började sjukt tidigt på jobbet idag o utan honom i sänegnså kan jag lika gärna kliva upp.
Idag väntar busstur tebax till min kalla tomma lägenhet.
Anar vi ett uns av bitterhet?njae....e väl mer så att jag föredrar att vara här kanske:)

Igår pratade jag med min böna i GBG.
Fan vad hon saknas den flickan.Men i slutet på denna månad kommer hon hem :) mkt trevligt.
Själv känner jag at jag skulle behöva komma bort ett tag. Från Katrineholm o allt vad det innebär.
Bara andas lite annan luft ett tag.


Men idag väntar pluggande och måste säga att det går riktigt bra.
Hade jag ens haft en gnutta av den motivationen jag har nu ,i gymnasiet,så hade nog betygen därifrån blivit en hel del bättre:)
Hoppas alla får en fin dag!
Och lite musik på det då :

Bubba Sparxxx – Deliverance

Kommentarer
Postat av: johansson

och jag saknar dej. hoppas den här månaden går fort, puss

2010-10-04 @ 07:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0