tar vara på...

Ja idag så e jag städsugen.och dom som känner mig vet att det inte e en känsla jag brukar ha hehe.Inte så att jag inte städar det gör jag men bara det att när jag verkligen lägger ner själ i att städa så blire ordentligt.Skurhink,in i hörnen o gno.ja ni fattar. Och dom dagar märks också.Lite roligt för när folk kommer samma dag jag tokstädat så säger dom alltid."vad rent det e".hmmm kanske borde städa oftare då?:)Iaf nu e frysen urfrostad o skrurad o kylen med.Nya ljus inhandlade samt en bukett rosa rosor som står på bordet i vardagsrummet.Härligt med lite frächa blommor när man städar för det ser ju så mkt trevligare ut eller hur.
För övrigt var jag inne på en av mina favoritsidor nämligen kandeeshop.se
Den tjejen ärså duktig och nu har jag beställt en tavla därifrån som jag fastnadeför.Den blir najs på väggen sen när nya tapeterna kommer upp :)
Galaxy 40X50

Tjuslig eller hur:)
Äntligen har csn blivit klar med min ansökan också så nu e det färsigt.sköööönt.
Nu ska jag vrida upp underbara Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan på datan o så fortsätta med rensningen ;)
Hoppas alla får en fin dag.
Puss.

Kommentarer
Postat av: I'ma whop yo ass

åh denna fantastiska känsla av nystädat. å den lite lätt maniska vägen dit. halleluja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0