sj alltså...

Igår bokade jag biljett till sthlm för jag behöver verkligen komma bort nu.Från allting.
Veckan som gick tog mycket på mina krafter.Det har bränt mer än vanligt bakom ögonen och tankarna har samlats som en klump i hjärnan.
Men eftersom sj inte lärt sig underhålla sina spår o vagnar o allt vad det e så gör dom det nu ist.Och summan av kardemumman e ju då att en hel del tåg blir inställde.Inklusive mitt.Dom hade visserligen ersatt det med buss men nej tack.
Orka sitta på en bussjävel med massa annat folk.
Så jag blir kvar här hemma i lägenheten. Med samma tankar och samma brännande bakom ögonen.
Så jag gör vad jag kan för att motverka hjärnsmälta.
Mysbralla, hyrfilm och Ben & Jerry.


Kommentarer
Postat av: Mia

Surt. Hoppas att helgen blir någorlunda bra ändå!

Kram på dig <3

2010-10-16 @ 15:34:25
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0