om att vara överkänslig.

Vet inte hur jag tänkte i veckan (2 dagar in iaf) men häromdagen kollade jag på "änglarnas stad".nån som sett den?gammal som gatan med nicholas cage o meg ryan.Jag bölade som fasen.
Och nyss va jag inne på aftonbladets hemsida o kikade in där på aftonbladet TV.
Va ju tvungen att kolla på Daniels tal till viktoria då såklart och jodå,som att vrida på en kran.fan va jag grät.va ju så fint så.
Men det e skönt att gråta ur sig.Men en annan sak när man e lite extra överkänslig e oxå att man tar åt sig.
AV ALLT.
Fan räcker ju med att nån säger klägalge så blir jag sur.Iaf känns det så.Vilket jag blir trött på.Trött på mig själv.Men ja sånt går väl över det med.
Kanske bara hjärnspöken då som gör allt värre.Allt grubblande.
Ikväll blire rensning av huvudet iaf med träning.skööönt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är på gott och ont att vara känslig, det ska gudarna veta.

Jag hör av mig tidigt imorgon förmiddag ang. vår lunchdejt. Ska jag jobba ringer de redan vid 7-8 - då meddelar jag dig direkt. Hör du ingenting hört ses vi enligt planerna.



Kram

2010-10-26 @ 16:47:10
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: johansson

felicia i mitt fall brukar detta kallas PMS. alla är emot mej och vad dom än säger så är de en kniv i ryggen på mej. vad fin du är i håret, jaha så jag va ful i håret innan då eller.

2010-10-26 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0