oct.8

Så gårdagen tog mycket av mina krafter.
Vilket resulterar i en huvudvärk deluxe idag.
Det vart för mycket tårar som föll från ögonen igår för att hjärtat och hjärnan inte ville samsas.
Idag andas vi.
Pratar även.Och känner efter att mina barn ligger mig så när så nära.Att dom är prio ett och alltid kommer vara.Och att jag alltid vill ha dom nära mig.Så laddar jag om och bestämmer mig.
Och trots tårar idag med så känner jag mig snäppet starkare för att allt blir bättre bara man säger vad man vill ha och när man vet vad den andra vill.
Kärlekn övervinner allt har jag hört.Och även om en del hinder är svåra och högre än andra så löser det sig i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0