oct 19.

Som det regnar.Hela natten har det hållt på.
Och jag vaknade imorse efter baby lämnat sängen och tänkte at idag e en bra dag att göra hasselbackspotatis på.
men jag e inte känd för att kunna klä mig efter väder.Föredrar kjol o strumbyxor liksom.
Så ja,jag va skitsnygg i det när jag gick ut i ösregnet.Det va inte speciellt kallt men blött vare tamifasen.
Så nu har jag vart o handlat allt som behövdes till middag ikväller.
Igår blidde det en tur till marieberg.lite inhandling av julklappar till kidsen.Härligt.
Jag e annars ute i sista minuten så tänkte försöka vara lite i tid i år hehe.

Nu ska jag plugga o vänta på att karln kommer tebax från jobbet.
hoppas alla får en skön tisdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0