isbjörnsrövahål och gammal vänskap.

Imorse var det kallt som i ett isbjörnsröva hål.Men bara o pälsa på sig.
Igår lagade jag nyttig soppa.Äntligen fått koll på kalorierna igen.Och enda sättet för mig att hålla mig till det jag ska äta är att skriva ner exakt vad jag ska äta till frukost,lunch och middag samt mellanmålen. det funkar kanon.Tycker dock inte att jag e tjock eller så men vill bli av med iaf 4 kg till jul,
(så man kan äta upp dom igen på julbordet,ja svensken e dum i huvvet) men ialla fall:P
Annars så flyter dagarna på.Pluggandet går bra,men lite segt just nu,men det ger sig. Barnen e på skola/dagis nu och jag ska ta mig lite kaffe strax.
ikväll kommer andersson hit.Härligt.
I helgen kommer min böna från göteborg "hem" igen.Härligt.Det firar vi genom sammanslagning hos finaste kikki med mat,lite vinsyndande och det ska bli så skönt att träffas vi tjejer igen.
Det som är så in i helvete synd är att saker inte är som förr så det e inte samma gamla tjejgäng som träffas.Fy fan,det är det allra värsta.Att ingenting är som förr.En bit av mitt hjärta saknar alla dagar som vi flickor hade.En annan del försöker mest tänka att det är för det bästa och att en del saker kan man inte göra ogjorda eller förlåta.

Hoppas alla får en finfin måndag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0