hej mitt vinterland.

Det var den första snön som kom inatt. och vitt överallt.
Efter att älskling åkt till jobbet vid halv 6 imorse låg jag kvar och drog mig. vaknade igen vid 9.sköööönt.
Pysslat med mat o tvätt.mamma o pappa va här och åt förut.Blev paj med skinka o ruccola.smaskens.
Träningspasset igår va skönt! svettig och äcklig så som man ska bli vart jag.Idag känns det av i både ben o armar.Gött.
helgen ska spenderas i vingåker fram till söndag.Mys.
E nåt speciellt med årets första snö,känner at julkänslan infinner sig(ja jagvet det e bara oktober) men ändå.
Längtar så till jul nu ju och hoppas på massa snö då med :D

Hoppas alla får en fin helg.
Musik på det :

Johnossi – Dead End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0