Good mother.

Just nu känner jag att vilket val jag än gör så blir det fel.
Och det enda jag vill är att det ska bli bra.
Men jag vet inte vad rätt val är.
För i vilket fall som helst kommer jag i någons ögon vara en "dålig mamma".
Vad fan är rätt då?jag känner efter i maggropen och det valet som föll i tanken idag känndes bra. Eller så bra som det kunde bli för mina barns skull.
Men efter samtal idag så känner det som om någon placerat en betongklump i magen.
Att vilja göra rätt och välja rätt är jävligt svårt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Lider med dig vännen! Hur jobbigt det än känns just nu, antar jag att du/ni kommer att lyckas komma fram till den bästa tänkbara lösningen i alla fall. Finns här om du behöver bolla tankarna lite igen, det vet du. Kram

2010-10-07 @ 19:53:33
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0