breathe

Vaknade väldigt förvånad över ljudet från dörrklockan.Nollkoll o inte en tanke på att öppna.
Låg ju för bra i sängen o med mensvärk delux så jag reste mig inte,men efter andra signalen ,som desutom va argare o längre så masade jag mig upp.
Ja och utanför stod ju såklart bästa kikkan eftersom vi igår kväll bestämt att vi skulle cs idag på morgonkvisten.Detta hade dock helt försvunnit ur mitt närminne och jag fattade verkligen inte att det va hon som ringde på förren jag öppnade.Pinsamt värre men men...lite te i kroppen senare så piggnade jag till.Hehe:)
Sen bar det iväg hem till mamma för mat o prata ur mig.
Just nu älskar jag att prata med min mamma.För ca.2 år sen hade jag nog inte sagt så.Vi har vart som katt och hund.Men vi har efter detta år som gått hittat tillbaka till mamma-dotter relationen igen vilket jag verkligen värdesätter.
Visst, det finns mycket kvar att jobba på men jag tycker det är bra som det är just nu.

Annars då?trött som ett as,kan plugga,äta sen bli seg som satan o gå o vila.Kanske hösttrötthet eller nåt.Så trött o ändå sover jag som en gris på natten. Sova e fan underskattat.
På spotify e det denna låt  Anna Nalick – Breathe (2 AM) som går varm.Gammal men mkt bra.Den är med i soundtracket till Alot like love.Också den gammal som gatan men fortfarande en av mina favoriter..
För det är nog mushiga kärleksfilmer (chickflicks) som e bra skit när det pirrar som det gör i kroppen va?

hoppas alla får en fin torsdag,det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Mia

Underbart att du har fått en bättre kontakt med mor din. Det är så himla skönt att prata ur sig emellanåt! Kram

2010-10-07 @ 16:12:41
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0