sjukstuga.

Senaste dagarna har varit jobbiga.nova var först ut med magsjuka i torsdag så när dom kom hem till mig i fredags så känndes det givet att vi med skulle få det,och mkt riktigt i fredags natt vart oliver sjuker.Och igår var det min tur.Fy faan för äckelsjukan säger jag bara.Bläk.Idag har jag mest sovit,förutom i morse när jag fick släpa min ömma kropp upp för attta barnen till dagis,tyvärr så funkar det där med att mötas på halva vägen inte så bra för vissa så det var bara att kliva upp och få dom till skola o dagis.Barnen har förövrigt varit dom finaste,oliver la sin snuttefilt på mig igår när jag låg på sängen och hade frossa.dom e underbara mina fina barn.Älskar dom över allting på jorden.
På onsdag kommer dom och sätter upp nya tapeter i mitt sovrum och i köket.Det ska bli så skönt.Blir härligt att tvätta alla fönster o sätta upp nya gardiner sen när allt e klart.
Nu ska jag tvätta lakan och "sanera" efter dagarna som gått.
 Musik på det.

Daniel Adams-Ray – Svart, vitt och allt däremellan

Denna kille tröttnar man inte på...shiiiit va grym han e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0