mys lördag.

Igår kväll var det bio inplanerat.men jag orkade inte sitta i en bio salong utan istället lagade vi mat hemma hos fina jess/rickard.Efter idol vart det lite BUZZ spelande.trots att jag var skitdålig var det jättekul.
Idag sov jag och henric till halv 11-11 .skönt att sova ut.Efter det blev det lunch på Barken.helt klart ett av min anya favoritställen att äta.Bra servive,mycket mat för pengarna.Najs.
Sen åkte vi hem till mig igen och kröp ner oss i soffan med täcke och nya Resident Evil filmen.
Vi sov dock genom nästan hela filmen.hehe.Myyyys iaf har denna eftermiddag varit.
Ikväll väntar lite galej med min kusin,en tripp till Harrys är inbokad.

hoppas alla andra får en trevlig helg!
puss!

P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0