långa nätter.

På kvällarna kan jag va hur trött som helst.men när jag lägger mig så blir jag så rastlös.och tänker på allt.
Igår lät det ungefär såhär i huvudet ;
"Men oj vad trött jag e.nu måste jag sova.E jag inte lite hungrig?jag borde inte druckit det där kaffet.kaffe ja det ska jag dricka imorgon när kikki kommer.och bulle till!jag borde inte äta nån bulle jag ska ju vara smal till jul..julbord!gud va gott med prinskors..jag måste verkligen upp till willys och handla.Undrar vem som ska vara tomte i år förresten?nej nu måste jag sova det här går inte...Vad det där oliver som hostade?hoppas han inte vaknar jag e skittrött o måste få sova ifred.Undrar om jag ska köpa en gran iår? jag måste köpa mera julpynt.fast jag e ju rätt pank egentligen.fast i januari får jag bra lön.vad skönt det vore att åka utomlands då.
vart ska man åka då?
SOOV NU!

Tillslut får man psykbryt på sig själv o alla frågor o svar o röster o annat i huvudet.
Att man funderar bäst när man ska sova förstår jag inte.
Nu ska jag dricka mitt te,plugga sen kommer kikki iaf.Jag hoppas på bättre sömn inatt!
Skönt iaf johansson att man inte e själv med alla funderingar :-D






Kommentarer
Postat av: johansson

ja de är skönt att veta att vi i allafall är två. man blir ju så irriterad på sig själv. SOV NU!!!!!!!

2010-11-23 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0