imöra.ett år.

oj va dålig jag e,menade ju att det är imorogn lördag då jag o karln träffats 1 år.
Eftersom tiden e lite svår att räcka till i helgen så ville han bjuda mig på middag igår.
Han frågade vilka restruranger som är bra här i stan men jag har noll koll så vi bestämde oss för NIVÅ i vingåker.
Och där var det stängt:/ feeeeeeeeeeeck tyckte vi men det vart iaf Joan's som så många gånger förut,fast det e tokmysigt där o inte så mkt folk.
Vart middag sen soffläge iaf.
när min älskling kommer hem sen idag så hoppas jag blombudet kommit fram som jag skickade till honom. Ja jag vet, jag tycker också killen ska vara den som uppvaktar med blommor men det e inte riktigt hans starka sida eller nåt. Men det e lika roligt att ge som att få och jag älskar att överraska.

Just nu puttrar köttgrytan på spisen som sen ska frysas in (tar vara på mina husliga dagar) ikväll blir det vin och middag med min kusin,mycket trevligt ska det bli. Och så kommer mina älskade barn hem.kramkalas!!


Kommentarer
Postat av: johansson

tur att ni inte gick till nivå. när vi var där senast så va de katastrof, tog skit lång tid att få maten, sen fick vi inte den samtidigt och så var några rätter kalla. ingen trevlig personal heller.

2010-11-19 @ 13:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0