helgen som gick

Helgen som gick ja den gick för fort.
Finaste johansson var här från gbg.Vin o mys hemma hos kikkan i valla.Många skratt o nostalgi tripp till 90 talet med spotify o skönsång samt fuldans från våran sida.Härliga är dom mina flickor men helgen bara försvann o måndag kom o bönan åkte igen.Nu kommer hon hit i jul igen o jag planerar tripp dit i januari för lite avenykaffe samt annat trevligt.
I söndags blidde det bingospel hos svärmor.mycket trevligt var det och några små vinster kammade man hem ;)
Igår var dagis/skola stängt pga planeringsdag så en eftermiddags bio med barnen o Henric vart det.Även herr fhinn och barnen var med.dom minsta tröttnade dock för fort men nova o tildan tror jag uppskattade det.3D e ju lite roligare också.Jag personligen tycker filmen e fint gjort o härlig men kanske lite lång för barnen...


Nu bär det strax av mot friskis o veckans andra träningspass.Härligt.Skönt att ha kommit igång.Imorgon blir det nog bara att ta en promenad men torsdag ska jag försöka komma iväg att både simma och träna på kvällen.ska nån med e det bara o tjoa till:)
Hoppas alla får en fin tisdag.
Veckans favorit på repeat också såklart: Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0