bullebak och snöyra.

Efter att ha återhämtat oss från dagarna som gick av sjuka så är vi nu på topp igen:) skönt!
Ute blåser storm och massa snö far ner.Jul känslan infinner sig mer än vanligt och måste säga att det kliar i fingrarna när jag vet kartonegn med alla julgrejjor inte står alltför långt borta.Mys!
Lägenheten doftar av bullbak,kanel o vanilij.Mumma. Imorgon kommer min karl hit igen.5 dagar sedan vi sist sågs nu.pga sjuka o annat så ar inte tiden till att träffats funnits.Men imorgon ska jag äntligen få krypa in i hans trygga och varma famn igen.Som jag längtat!
 Nu ska jag o missy higgins krypa upp i soffan med en kopp te o en nybakt kanel bulle....:D
Imorgon kommer målarna hit och äntligen,äntligen ska nya tapeter upp i kök och sovrum!!


Missy Higgins – Warm Whispers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0