slappiluss söndag...

Så trött är jag.Kiss va riktigt grymma att se men om jag ska se dom igen så vill jag växa till mej några centimeter så jag slipper titta in i folks ryggar.Många låtar va bra men favoriterna var nog ändå "I was made for lovin you,Black diamond,Shout it out loud och lick it up".Bra skit.små regnade mest hela tiden men gjorde ingenting.
En mycket trevlig kväll:)

För övrigt ar jag nog äntligen hittat nåt jag vill ållapå med.
Ska försöka utb. mej till massage -friskvårdsteraput.Ska kolla upp o försöka få det bli bra.Äntligen hittat nåt som låter kul:)


Kvällen i övrigt blir lugn.trött e jag som fasen så när kidsen åker till sin pappa ska jag bara vara.



Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt att du har hittat någonting som du skulle vilja utbilda dig till. Det är himla roligt att studera! Jag håller tummarna och hejar på dig!!

2010-06-13 @ 14:46:48
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0