Oscar linnros.

Sitter och lyssnar på Oskar Linnros – Vilja Bli skiva.Så bra.Riktigt växer på en.
Favorit låten på skivan är nog ändå
Oskar Linnros – Från och med Du. texten e så fin.
Så bloggen e up n running igen.
Stängde den,öpnnade en ny och öppnar en ny på blogg.se så jag tycker denna sida är enklast att blogga från:)
Vaknade bredvid den bästa jag vet.Och när an går så liger jag kvar o drar in hans lukt från kudden.Han gör mej galet lycklig och jag e hopplöst kär i den karln.  
Han är den som håller mitt hjärta. sen 7 månader tillbaka:)

Utanför fönstret regnar det och vi hoppas väl på bättre väder imorgon då det stundas för kiss...


"
Dom flesta av oss slösar bort livet somom vi hade ännu ett på banken"//Ben irwing

Kommentarer
Postat av: Mia

SV: Ja visst är det. Känns ju lite skumt att man analyserar sådant efter så kort tid tillsammans, men man är ju trots allt inte 15 år längre och då är det oundvikligt att fundera kring känslan för barn. Men det är ju som med allting - han är ett kap!

2010-06-11 @ 09:36:59
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0