"One of the boys..."

"Du är ju en i grabbgänget" säger hobbypsykologen där vi spatserar fram i gallerian.
Jag protesterar vilt men innerst inne vet jag att jag e mer en pojkflicka än en tjejjig tjej.
Jag gillar ruffiga sporter om det kommer till sånt,svär och antagligen tänker en aning för mkt på sex vilket verkar vara mer för killar.
Trivs bäst i jeans.Men visst att smink,hår oc klänningar e kul säger jag inget om.
Så när jag tillomed uppfattas som mer grabbig vill jag ju göra allt för o va mer tjejjig.Så antar att midsommar e ett bra tillfälle om inte annat;)Vill ju hellre vara flickvännen  än att ses som killkompisen av min karl.
Säger till jess att det e ett perfekt tillfälle att raka benen,med glimten i ögat såklart även om det nu stcks lite på benen hehe.Ja dax att gräva fram flickan i mig då....


Katy Perry – One Of The Boys


Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, jag är nog också one of the boys innerst inne, även om jag har en väldigt flickig image utåt sett. Men inte kan det väl bara något fel att vara det, så länge det går hem hos det motsatta könet? Inte tror jag att det lider någon nöd på dem bara för att vi svär lite för mycket och tänker mycket på sex?!

Ha en fortsatt bra dag vännen. Kramar

2010-06-22 @ 13:52:53
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: johansson

om du är one of the boys, vad är då inte jag. de är bara tur att jag har stora brön annars skulle jag nog kunna tas som en kille ibland. men de är inte så att vi är pojkflickor fillan och mia, vi är politiskt korekta enlikt mej ;)

puss och kram från feminist terroristen utan hår under armarna

2010-06-23 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0