Midsommar som inte förr.

"ska vi åka någonnstanns på dagen då?"
Han tittar frågande på mig och jag ler.
För jag är inte van att vi åker.På någon annans initiativ alltså.
Men vi är lika.vill samma.tänker lika."Förutsägbara" som jess säger om oss för vi låter likadana;)
Iallafall,av bar det mot Högsjö.Ingen höjdare men jag och nova dansade runt stången och det blev ponnyridning,glassätning och fiskedamm.Så det blev ju bra iaf:)
På kvällen vart det grilla,vin,skratt,fotboll(oundvikligt?) och en tipsprommenad hos familjen johansson.Mycket trevligt och när vi släntrar nedför backen,jag,kareokedrottningen och mina kids så säger hon att"det är så det ska vara,så otvunget,trevligt,avslappnat"och jag kan bara hålla med,för det är sån värme i deras hus även billy boy undrade hur "glachen" kunde smälta så fort i drinken;D
Hemma hos älskling igen avslutades kvällen med fotboll,wii spel och lite diskplock.
Hade en mkt trevlig midsommar i goda vänners lag,detta vill jag görs om...mkt bra:)

Idag är det söndag.solen skiner inte ett moln synns.så på med klänning sen ut o leka med wildkidsen innan dom återigen åker till sin pappa denna veckan.
Hoppas alla får en fin en .och lite musik på det:

Angel – Sommaren i City

Kommentarer
Postat av: johansson

alla är välkommna till de wallensteinska residenset. - vad vill ni ha och dricka? vin, öl, grogg, läsk, vatten?

2010-06-27 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0