fotbolls freak?för sällskapets skull...

Fotbolls vm e på nästan alla kanaler nu.Inte mej emot.Nuförtiden ser jag nästan inte på tv så det stör liksom inte i några serier eller så.
Så när min älskling bokar sej dag efter dag för att följa matcher gör det mej inget emot att sitta bredvid.Jag älskar det snarare.
Något manligt med en karl som sitter bredvid o härjar på domare och och "passa hit o passa dit".
Det e liksom sällskapligt.sitter mer än gärna med och även om jag med mina störiga:
"vilket lag(läs vilken färg) hejjar vi på o vad e offside"kommentarer så tror jag han gillar att jag sitter där ändå.
Me like it helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, jag är likadan. Jag sitter bara med för sällskaps skull o tycker att det är rätt så mysigt. Jag skiter ju i själva spelet, det viktiga för mig är att få vara med honom och så spelar det ingen roll vad det är på tv. Samma sak när jag är iväg och kollar på när han själv spelar match. Jag bryr mig knappt om att titta efter bollen, för jag sitter bara o glor på min svettiga o sexiga hunk som sliter där ute på planen ;) Haha, så man är!

2010-06-16 @ 16:33:06
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0