sex on the (läppe)beach

"åh va långt ner du kan"
"Mmmm åhhh"
"oj den där kunde du verkligen  slicka på"
"och sen in med fingret"

Detta e vad mina stackars öron blivit utsatta för idag.hihi.
En tripp till läppe med vakten och gävle samt lillskiten vart det idag.
Solen gassade mkt men insåg inte förrens jag kom hem att jag bränt mej.har nu dom rödaste benen samt det blekaste asset i landet eller nåt;)
vakten o gävle käkade glass i stora lass men tyvärr lät det mer som en porrfilm därav ovanstående citat:)
Lillskiten hällde iskallt vatten på oss men spelade ingen större roll eftersom det va galet varmt jö.
Allt som allt va det iaf en super trevlig dag o skönt att komma bort lite.
Nu väntar jag in älskling som handlar kycklingsallad o sen blir film o soffmys.lovely.
perfekt avslut på dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0