lite grejjer här o lite där.

Jag har sagt till han som håller mitt hjärta att jag ska köpa massa xtra smink etc o ha hemma hos honom så jag slipper livet i en resväska jämt o ständigt.
Detta sades nog för nån månad sen.Och fortfarande så hänger väskan med.alltid fullpackad med ditt och datt o annat grejjs.Måste erkänna att det  elite jobbigt att flänga lite.Jag kanske e känslig.
Beundrar vakten och gävle som far emellan varanndra med fler mil emellan sig.där kan man snacka livet i en väska.Och så klagar jag på det lilla avståndet mellan mig och H.
Men jag e nog sån som helst av allt vill ha en fast punkt.Gillar inte att flänga runt.

Igår så var vi till H's kompis jennie och kollade på kattungar.Livsfarligt.Jag som e tok allergisk klappade kelade luktade och myste med alla 4 katter 2 hästar och 3 hundar.
Jag kan inte hjälpa det liksom.Älskar djur.Djur älskar mig o så e det.så fort jag ser en ullig tussig liten päsråtta måste jag dit o peta o klia o gosa.Sen blir det som det blir.fan va det kliar i ögon o näsa o halsen.Överallt.
Att jag aldrig lär mig...

hur kan man inte vilja a liksom....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0