kvällen som komma skall.

ikväll ska  några av flickorna komma hit.Jag älskar mina flickor.Alla.Dom plockar upp mig då o då.Dom e fina och vackra och oftaste kan jag bara vara den jag e med dom.skönt.
Så vin o mat o lite frukt o spel etc.
Inget vin för mig dock.mjölk blire pga magsår.:/känns sådär men vafan.vad ska man göra.Måste få såret läkt liksom o jag kan faktiskt ha kul iaf.
Om en månad kommer Dublin hem.Maria drog en djupp(oroande)suck när jag sa det men jag vet att det enda jag har med honom är vänskap.ska bli skönt att träffa honom.va 1 år sen nu.
Fika o solning inplanerat kanske ev.en öl på krogen om magen vill då.

Nu kanske en tripp till affären för lite inhandling av choklolat kanske.
puss på er ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0