kossor och lantluft.

I söndags åkte vi mot örebro och H's farmor.Ute på vichan.bland kossor ny"kläckta" kalvar och hästar.Underbart.härligare krutgumma får man leta efter:)
Ungarna for ut o in i lagårn(vet att det antagligen inte stavas så men orka) och ut i hagen för att sen klättra upp på 4hjulingen och traktorn.En riktigt bra dag:D
4 dagar har spenderats i vingåker och nu e vi hemma igen.
Ikväll blir det lugna gatan med film i sängen efter en varm lång dusch.
Tycker sommaren tickar på och dagarna springer iväg.veckorna bara förvinner.
Ända är detta lätt den bästa på år.
Fan vad jag känner att jag lever nu:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan inte annat än hålla med. 2007 och denna sommar är mitt livs bästa, som för alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta! Nu lever jag fullt ut och njuter av varenda sekund. Förhoppningsvis kommer livet att bjuda på mycket sådant kommande somrar också... och vintrar... och vårar... och hösten också för den delen! ;)

2010-07-20 @ 18:38:14
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0