vad är väl en bal på slottet?

Eller kanske det ska heta "vad är väl ett julbord i mängden?"
Jag förtjänar inte att få kastat i ansiktet att jag prioriterar annat framför mina barn när vissa proiriterar julbord framför sitt ansvar eller att hjälpa till.
Jag skulle kunna spy galla här men vet att jag tyvärr måste censurera mig själv pga vissa läsare.
Så jag väljer att ordkräkas till dom som står mig närmast och bara vräka ur mig hur besviken jag blir...sammanfattningsvis: ORKA!

nu tänker jag inte baka något mer iaf,jag har bakar i 2 dagar till kalasen som ska hållas i helgen. 2 kalas inplanerade och jag hopaas dom går smidigt.
Min prinsessas 6e födelsedag närmar sig med stormsteg.....

För övrigt : jävligt glad att jag har en sån fin karl.underbar är han som får mig se det lilla ljusa i allt mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0