resume a´la 2010

År 2010 går snart mot sitt slut. Så vad är summan av kardemumman...




Den största förändringen jag gjort i år :
Storstädade i vänskapskretsen.Med råge.


Något jag ångrar från 2010 :
Att jag ifrågasatt mig själv så mycket och att jag ibland hellre svalt än att prata högt.

vad spenderade jag mest pengar på :
Oj...kläder till mig och barnen kanske...

Vilka låtar kommer jag minnas mest :
Stereo Love, från omed du,mikrofonkåt och gubben i lådan är några...

Vilka artister spelade störst roll för mig :
Eminem,melissa horn,daniel adams-ray,john mayer,stone sour,
paramore,oskar linnros.


Vilka upplevelser var bäst :
Att se KIZZ och AC/DC live ägde lätt tillsammans med min älskling,
Trippen till GBG med kikkan för att hälsa på johansson,samt att åka gokart :)


vilken årstid gillade jag mest : ¨
Sommaren:) lätt en av dom finaste somrar jag upplevt.

vem saknade jag mest :
Många saknades i omgångar.johansson,dublin och maria är väl dom som tankarna riktats till mycket.

hur firade jag min födelsedag :
Med mina vackra vänner,min älskling och mina barn.Det blev smörgåstårta i min lägenhet samt fest:)

vad tittade jag mest på : 
 
Criminal Minds är det som jag följt somen slav på både tv och datan.
Ullared har också en stor plats i hjärtat.


Hur vill jag 2011 ska bli?

I januari börjar jag läsa till undersköterska vilket känns super kul!
Ser fram emot att äntligen få en yrkestitel:)
Att planeringen av framtiden med han som håller mitt hjärta ska utvecklas mer:)
jag måste försöka se mig om lite mer...
Att jag ska försöka att INTE stänga in saker som gör mig ledsen utan öppna upp mig mera.

Vi får väl se vad 2011 har i beredskap men jag önskar er
Ett gott nytt år!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0