något bra.

Efter en tid av dimma och alldeles för mycket funderingar börjar hjärtat och hjärnan samsas.
Och nu börjar jag se att det är något fint som byggs. Äntligen börjar jag släppa mina nojjor och bara försöka följa med i strömmen av lyckorus och det vackra som faktiskt är. är hon lycklig? ja det är hon.
Man kan inte få allting på en gång men man kan försöka att bygga på det man har och om man bara släpper alla måsten och inte trycker in ett frågetecken efter varje sak så blir det riktigt lätt.
Och ibland så blir man positivt överaskad.När man minst anar det.
Tänker hålla fast vid detta lyckorus och känslan av att det just nu känns väldigt bra i kropp och själ.

2 kalas avklarade nu i helgen. Nova fyller 6 år på onsdag och det firades i helgen med vänner och sockerstinna ungar.Härligt e det med kalajs,men nu vill jag verkligen inte baka på läääänge.Trött på det.
Nu ska jag soffmysa med barnen och sen S O V A :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0