GråZon.

Allting emellan punkt A och punkt B är en gråzon.
Hur och när man ska ta sig ifrån a till b är lite luddigt.Och jobbigt.Och jag funderar för mycket.Analysera mera!skriker hjärnan medans hjärtat försöker följa med så gott det går.
För hjärtat vill mest stå still och bara njuta,även om det skär i det till o från så att jag tror det ska spricka.Och hjärnan kör på i 120 med att tänka varför varför inte vad menas och ännu mer.
"varje gång jag tänker blir det kaos i min hjärna" sjunger mange och det stämmer.
Varför ska det vara så svårt att bara vara i nuet? Så trött på att känna efter jämt.



Med risk för att detta inlägg är något av det luddiga slaget går vi vidare....

Ikväll väntar middag hos fröken jess och petra ska med dit.Trevligt är det att bli bortbjuden:)
Imorgon väntar en tripp till marieberg förlite julklapps inhandling med älsklingen.Mys med julhandel e det:) Söndagen kommer med snart och 3e advent står för dörren....bara 2 veckor till julafton....tiden går för fort.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0