dag 3

Mina föräldrar .

Oj where to start... mamma fick mig när hon var 23.
17 månader senare föddes min bror.
vi har väl haft det upp och ner.
När jag var 18 år flög jag ur boet.
Och det mest pga att mamma och jag knappt tålde att se varanndra.
Och min kille,min dåvarande,pappan till mina 2 barn,ja dom tålde nog heller inte varanndra.
Inte alls faktiskt.
Vilket också bidrog till sprickan mellan oss.
Det fanns en tid då vi inte enns träffades.
Tror det var 3 månader vi inte ens pratade.Och när vi gjorde det igen så väntade jag min son.
Pappa då?
Han har det alltid varit lättare med.
Han är rätt enkelBlir han arg blir han skitarg,men annars är han lugn som en filbunke.
Ofta har det varit han som varit lite av en medlare mellan mig och mamma.
Men när jag separerade för över 1 år sen så vart mamma och jag närmare varanndra.
Träffades nästan varje dag och idag kan jag prata med henne om sånt jag inte pratat om förut.
Och känslan av att äntligen vara när mamma igen känns underbar.
Och jag vill aldrig igen ha det så att det går månader emelllan att vi pratar.


Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att det ordnade upp sig till slut och att du o mor din är back on track! Kram

2010-12-14 @ 11:34:51
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0