dag 1

Om mig.

Någons syster,dotter,flickvän,vän och mamma.
26 år har man hunnit bli.
Jag trivs med mig själv oftast iaf, ibland är väl kampen mellan hjärta och hjärna lite stor.
Ångest är något jag har kämpat med sen jag var 14 ungefär.Vissa år har det varit värre.
Att stanna nere på botten blev något som vart vardag och jag började trivas där nere.
Nuförtiden förstår jag mig själv bättre.
Men största delen att jag tar mig upp till ytan är mina vänner.Dom är som min familj för dom känner mig bäst.
Kunde inte be om bättre vänner. Älskar dom alla och ser alla som mina systrar och bröder.
Ett liv utan dom finns inte.
Mina barn? jag har 2 stycken.
En prinsessa på snart 6 år och en prins på 3 år.
Dom är mitt allt.Kärleken till dom finner inga ord.
Deras pappa och jag separerade förra året.
Vilket nog är bland det jobbigaste jag gjort.
Även om det var mitt val.Men ibland blir inte livet som man tänkt sig.
Relationen med min familj?
Jag är nog "pappas flicka".Vi bråkar aldrig.Men vi pratar nästan aldrig ordentligt men jag trivs nog bäst i hans sällskap.Han förstår mig fast jag inte behöver säga något.
Mamma och jag har haft det desto kämpigare.Kyligt.
Men på senaste 2 åren har vi börjat bygga upp vår relation och nu funkar den någolunda.
Min bror och jag är rätt lika.Vi växte ju upp tillsammans och kan prata om allt.Han är ofta min klippa.
I november -09 träffade jag henric.Han fick mig falla pladask.
Men VEM är jag egentligen då?
Envis som synden.Ger mg inte i en diskussion.Om jag tycker jag har rätt så står jag på mig.
Familj och vänner är viktigastb för mig.Man ska hålla varann om ryggen och jag vill gärna försvara och beskydda dom runtom mig.
En funderare.Ofta tänker jag sönder saker.Allt ska analyseras och det är alltid "tänk om.." med mig.
Glad.Jodå,jag försöker fast jag ibland är långt ner,men jag vill göra andra glada e jag glad blir andra ofta glada.
Närhet.Något som är oerhört viktigt för mig.Jag älskar att kramas och bara vara nära.


Little bit of me.
























(Ny bloggdesign btw. från www.snyggareblogg.se) skitenkel att använda!)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0