babyboom land

Helgen som var gick helt i kalasets tecken.Barnkalas.
Jag e en sucker för barnkalas.Så mysigt med ballonger,glada barn allt tjo o tjim o bara själva stämningen.
Snart fyller även min prinsessa 6 år.Shit alltså,6 år sedan jag fick henne.Stora tjejen nu.
Iallafall,barnkalasen som var i helgen var även späckade av bebisväntande mammor eller små bebisar.
Kunde inte hålla tassarna borta från att gulla och leka med dom små knattarna.
Inte konstigt att det börjar suga i bebistarmen när man e runt bebisar o mammor i väntans tider.




min fina nova när hon va liten...

Och underbara oliver 7 månader.Känns som så längesen.


Över till annat.
Alla tomtar är uppe nu runtom i lägenheten.Nästan alla iaf.Imorgon ska det styras upp i barnens rum.
Det e nog det sista pyntandet iaf .Mysigt med alla ljus,lyktor och snön utanför.
I år har julstämningen verkligen infunnit sig.
I veckan ska jag och barnen ge oss på att baka lite julgodis hade jag tänkt.MYS!Sedan ska inbjudningar skickas ut till frökens kalas och skolarbete göras klart.


Hoppas alla har en fin fortsatt 2a advent.
:-*

























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0