vacker.

Dagens repeatfavoriter....så vackra och som liksom sätter ord på pirret i magen ;)


Elisa – Dancing



Amanda Jenssen – I Choose You



HOFFMAESTRO – I'm Not Leaving Now






På tal om annat så trillade kikkan in på kaffe idag med.Mycket trevligt och detta är med säkerhet en av dom finaste i mitt liv.
Vi pratar framtida trippar till gbg där min böna bor.Vi pratar vänskap.Jag pratar om trångsynthet.Att Jag fullkomligt skiter i vad "vuxet" beteende heter när någon sårat min vän.
Så därför tar jag absolut inte åt mig av vad andra tycker om mitt beteende gällande detta eller det som varit.
Jag har nog lite för mkt medkänla för andra för att göra det.
Men som bigsis sa"låt dom ha varanndra då".
Och fan vad jag håller med.
LIKA BARN LEKA BÄST.
very sad.


Kommentarer
Postat av: Kikki

Tack :-*

2010-09-19 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0